Wednesday, November 4, 2009

. kawan ini .

i'm sure kite semua ade closest friend maseng2 kan
mine is totally awesome and superb
dr dulu lg kawan ini byk tlg saya dlm segala mcm hal....
dr inner conflict, masalah dgn coursemates, perasan syok sendiri dgn so called secret admire,semuanya....u name it....
kawan ini mmg byk tlg saya setiap kali saya dlm kesusahan.kekusutan
kawan ini jugak yang jadi reminder saya when it comes to assignments and projects
basic question dr kwn ini selalunya :
"ling, project mcm mane?da buat?"
"ling, xde assignment ke?da siap?"
"FYP da sampai mane?esok aku free..nnti aku dtg bilik ko tlg tgkkan"
"ko xde klas ke minggu ni?jgn ponteng tau"
(yg ni selalunya mmg saya akan abaikan)
even dr kt arau dulu pun kawan ini yg bykkkkkk tlg saya dlm waktu2 genting final exam
kwn ini akan slalu ingatkan saya suruh bukak buku...dan bukan tido
kwn ini yg akan kejut pukul 2 atau 3 pagi utk cuci muka lepas tu kena stay up sampai pg
kwn ini selalu jadi tempat saya melepaskan geram kalau ade benda yg saya x puas hati dgn keadaan sekeliling
kawan ini sanggup dtg dekat saya sbb nak tlg siapkan 50% dr final year project saya x kira siang, petang atau mlm
kawan ini sanggup buat ape jek utk tlg saya
setiap kali saya susah...saya x pernah depressed sampai rase nak bunuh diri ke ape sbb saya tau saya ade kawan ini....
tapi bile tibe bday die yg ke 23, Oct 27 lepas
cume ini jek yg mampu saya bg utk die....


(ehehe...aku da gtau hadiah tuntut next year kan....huhu)

No comments:

Post a Comment