Monday, November 9, 2009

. too many things too little time .

pada waktu jari jemari sy sedang sibuk menekan nekan kekunci pada keyboard ini
saya juga sdg hebat bertarung dgn report yg perlu dihantar pada esok hari
dan pada waktu ini selalunya setiap manusia akan asyik mengharap yg semuanya akan jadi lebih baik pada esok hari
yes..im hoping and hoping and hoping that tommorow is gonna be better than today
saya mengharap encik raksasa tidak lagi ganas dan buas seperti semester lepas
(untuk 2 minggu ni jek encik...bole kan???)
saya mengharap projek sy akan 100% complete sblm Nov 16
saya mengharap headache yg da x tertanggung ini akan pergi buat selama lamanya mulai hari esok
saya mengharap tuhan berikan saya kekuatan dan permudahkan urusan dunia dan akhirat
saya mengharap....saya mengharap....
dan saya terus mengharap.....

No comments:

Post a Comment